piątek, 24 stycznia 2014

Pościel z haftowaną falbanką...

Bardzo, bardzo długo nie pisaliśmy o pościelach, co wcale nie oznacza, że ich nie szyliśmy. Wręcz przeciwnie, w naszej pracowni powstało wiele wspaniałych kompletów. Często nowe wzory powstają dzieki Wam, tak było i tym razem. Jedna z naszych stałych klientek, podsunęła nam wspaniały pomysł zamawiając pościel z różową różą oraz haftowaną falbanką. Początkowo nie byłam przekonana do tego pomysłu - wydawało mi się, że będzie zbyt zdobnie. Lecz gdy tylko haftowany materiał zaczął przybierać postać pościeli, moim oczom ukazało się prawdziwe cudo.  W zamówieniu  był jeszcze jeden nowatorki element - poduszka "jaś". Pani Mariola miała doskonały pomysł, ten komplet pościeli wyszedł wyjątkowo pięknie, wręcz zachwycająco. Dziękujemy za inspiracje:) 










5 komentarzy:

  1. Warto sprawdzić Bebelin https://bebelin.pl/ - w sklepie tym znajdują się najlepsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna taka pościel, ale powiem szczerze, że ja mimo wszystko raczej wolę coś tradycyjnego, ale na początek potrzebna jest mi w końcu jakaś fajna i porządna kołdra. Myślę, że będę szukała jej na stronie https://senpo.pl/koldry/koldry-140x200/

    OdpowiedzUsuń
  4. 25 year-old Project Manager Margit Dilger, hailing from Levis enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Machining. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a New Beetle. strona internetowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam raz taką pościel i nie przypadła mi do gustu. Był strasznie duży problem z jej prasowaniem. Mnóstwo zabawy by to w miarę ładnie wyglądało. Ostatecznie z niej zrezygnowałam i przerzuciłam się na klasyczną pościel

    OdpowiedzUsuń